מרכז תמיכה ושירות

  • שלב אחרי שלב בשימוש במערכת talkon לקלינאי

    איך להירשם למערכת

    שמחים לשמוע שגם את/ה בחרתם להצטרף ל- talkon. ההרשמה למערכת היא דרך האתר. אתם נכנסים להצטרפות ובוחרים את החבילה המתאימה או לחילופין דרך כניסת מטפל, ממלאים פרטים אישיים  ומתחילים להתנסות ללא כל התחייבות. תהנו.

    תקופת ניסיון 

    אנו רוצים להעניק לכם את הביטחון במערכת וכדי שתוכלו להתנסות בה, החלטנו לתת לכם במתנה שבוע של שימוש במערכת ללא תשלום וסרטון מוקלט ובו הסבר על אופן השימוש. במהלך תקופת ההתנסות תוכלו לקבל הדרכה על המערכת. כמובן שנהיה זמינים עבורכם לתמיכה טכנית או מקצועית, כדי לאפשר לכם להתנסות במערכת בהצלחה. על מנת לקבל את הערך המיטבי מהמערכת ולנצל את יתרונותיה בחיסכון בזמן, יש חשיבות בהזנת כל המטופלים למערכת בתקופת הניסיון.

    המשך קריאה… 

  • איך אני מחליטה למי לתת להשתמש באפליקצית הורים?

    על מנת לאפשר להורים לתרגל בבית, יש צורך שברשותם יהיה טלפון חכם אליו ניתן להוריד את אפליקציית ההורים. תרגול באמצעות ההורים מיועד להורים לילדים עד גילאי בית ספר ועל כן, התרגולים באפליקצית talkon מותאמים עבור מטופלים בטווח הגילאים הנ"ל. עם זאת, ביכולתך להוסיף כל תרגול שתרצי במערכת ולשלוח למטופלים בכל גיל. התרגולים הקיימים  דרך המערכת בשלב זה, מתמקד בתחומי התחביר, מורפולוגיה, סמנטיקה, היגוי, תפקודי פה, ארגון מסר ותקשורת. בכל יום צוות talkon מוסיף תרגילים גם בתחומים נוספים. בנוסף, הקלינאית המטפלת יכולה להוסיף תרגילים משלה בנושאים השונים ועבור גילאים מגוונים (גם עבור מטופלים מעל גיל 7 שנים). כמובן שמערכת הניהול שלך, מתאימה לכל מטופל, בכל גיל ואת יכולה להכניס לשם את כל מטופלייך.

  • איך אדע כמה רישיונות לרכוש?

    לכל קלינאית מספר שונה של מטופלים. על מנת להתאים לצרכי הקלינאית בצורה המיטבית ישנם מספר מסלולים, בהתאם לגודל הקליניקה. טיפול במספר מטופלים בודדים, קליניקה קטנה, בינונית וקליניקה עם מספר רב של מטופלים.

    במידה וישנו מטופל שסיים טיפול, ניתן להפוך אותו למטופל לא פעיל ובכל לאפשר הכנסת מטופלים חדשים כחלק ממכסת המטופלים הקיימת בתכנית. 

    תמיד ניתן לראות את כמות המטופלים הקיימים במערכת, דרך רשימת המטופלים במערכת של הקלינאית. במידה ומתווספים מטופלים מעבר לתכנית, יש ליצור קשר ולעדכן תכנית על מנת לאפשר ניהול של מטופלים נוספים.

  • מי משלם עבור השימוש במערכת?

    קלינאית התקשורת רוכשת את מערכת talkon והיא מנהלת את רישיונות ההורים לפי צרכיה המקצועיים. talkon מספקת שירות למטפלים עבור מערכת הקלינאית ואפליקצית ההורים. מאחר והורים רבים מעוניינים בהתייעלות הטיפולים אליהם הם מגיעים, ניתן להחליט האם ובאיזה אופן ההורה משתתף בעלויות המערכת. חלק מקלינאיות התקשורת מגלמות את עלות המערכת בסכום אותו הן גובות עבור הטיפול ומציגות להורים את השירות הטיפולי אותו הן מספקות כטיפול פרימיום משודרג. בנוסף לטיפול בקליניקה, ההורים מקבלים את אפליקצית talkon, שתאפשר להם לתרגל באופן רציף בבית, לקבל משוב מהקלינאית ולקדם את ילדם בצורה המיטבית.

  • טיפים לשמירת הרצף הטיפולי באמצעות talkon

    תרגול, תרגול ועוד פעם תרגול- זה המפתח להצלחה. אז איך אנחנו מסייעות להורים לתרגל בבית עם הילדים? 

    מהניסיון שלנו ומהמחקר שעשינו בשטח, ההורים זקוקים לשיקוף של חשיבות התרגול. 

    אחד הדברים שהוכחו כיעילים זו שיחת תיאום הציפיות בתחילת התהליך. כאשר ההורים מבינים את משמעות התרגול ואת חשיבות התפקיד שלהם במערכה, הסיכוי להתמיד בתרגול הביתי עולה באופן משמעותי. עליהם להבין כי כמו בכל תחום אחר בחיים, אם אין תרגול עקבי ותדיר, אין התקדמות, ולא, לצערנו לא ניתן במפגש חד שבועי לשנות עולמות אם אין המשכיות לתהליך הטיפולי.

    אחרי שהם הבינו את החשיבות שלהם בתהליך, איך נעזור להם להתמיד?

    מדובר במיומנות חדשה שאנו רוצים להפוך להרגל. לכן, בתחילת התהליך, עלינו הקלינאים, ביחד עם מערכת talkon, להזכיר להורים לתרגל ולעקוב אחרי התרגול. אין צורך להיות צמודים אליהם כל השבוע, מספיק לשלוח להם 2 תזכורות במהלך השבוע לביצוע התרגול. עצם העובדה שיש איש מקצוע ברקע שעוקב אחר התרגול, מעלה אוטומטית את המוטיבציה לתרגל. לאחר שההרגל יוטמע, ההורים יוכלו להישען על התזכורות באפליקצית ההורים וכבר יקחו את התרגול כחלק אינטגרלי ביומיום שלהם.

  • בידול שיווקי באמצעות talkon

    מערכת talkon מהווה סטנדרט חדש בתחום הפרעות התקשורת. המערכת מהווה מכפיל כוח לטיפול של קלינאית התקשורת ורואה את ההורה כשותף לתהליך הטיפולי. כמו בכל תחום בחיים ובמיוחד לצורך רכישת מיומנויות כמו שפה ותקשורת, כדי להתקדם- התרגול הינו הכרחי. מאחר וההורה הוא הדמות המשמעותית ביותר בחיי הילד, הוא מקבל כלים שיעצימו אותו ויסייעו לו לתרגל עם היקר לו מכל בבית. בכל שבוע, לאחר הטיפול ובהתאם למטרות הטיפוליות שנקבעו על ידי הקלינאית המטפלת, ההורה מקבל, דרך אפליקציה ייעודית, תרגילים כחלק מתכנית מותאמת אישית הנבנית עבורו. התרגילים מבוססים על אינטראקציה טבעית בין ההורה והילד, הדרך הטבעית בה ילדים לומדים, ומשתלבים בחיי היומיום העמוסים של המשפחות. התרגילים מותאמים אישית לצרכי המשפחה והעדפות הילד. לתרגול נדרשות 5 דקות בלבד.

    האינטראקציה בין ההורה והילד מוקלטת (באודיו) על ידי האפליקציה והקלינאית יכולה להאזין לחלקים מהתרגול ובמהלך המפגש לתת משוב לילד ולהורה, לקבל מידע נוסף על יכולותיו וקשייו של הילד ולעדכן את התוכנית הטיפולית במידת הצורך. הרצף הטיפולי נשמר לאורך כל השבוע, תוצאות הטיפול מואצות והילד מצליח להתקדם בצורה אפקטיבית. 

    ולך הקלינאית, יש אפשרות להתייעל באמצעות כלים אדמיניסטרטיביים שיאפשרו לך לנהל את הקליניקה, לקבוע תכנית טיפולית בקלות, לעקוב אחר התקדמות המטופל, להפיק דוחות דיגיטליים חצי אוטומטיים, ולשמור מסמכים רפואיים. (להרחבה על מאפיינים נוספים במערכת, ניתן לקרוא ב- איך talkon תעזור לך להיות מקצועית ואפקטיבית?). זה הזמן להיפטר מהדף והעיפרון ולארגן ביעילות את כל המידע בקלות ובמקום אחד.

  • איך talkon תעזור לך להיות מקצועית ואפקטיבית

    זה לא סוד ששעות עבודה רבות, בשבוע עבודה טיפוסי של קלינאית התקשורת, מושקעות באדמיניסטרציה ובכל הדברים הסובבים לטיפול כמו כתיבת דוחות, תכנון טיפולים, הכנת תרגולים הביתה, מחשבה על מטרות טיפוליות ועוד ועוד…

    באמצעות talkon את יכולה לראשונה לשלב מקצועיות עם חיסכון בזמן. 

    • מערכת talkon מאפשרת לבנות תוכנית טיפולית מותאמת למטופל בקלות. ארגנו עבורך את כל המטרות הטיפוליות לפי גיל רכישה ותחום (בהתבסס על טבלאות התפתחות ונורמות קיימות) וכל שעלייך לעשות הוא להזין את גיל המטופל ולסמן בתיבת הבחירה את המטרות שרלוונטיות עבורו. כמו כן, תוכלי לעקוב גם אחר מטרות שהושגו במהלך הטיפול. 
    •  המערכת מאפשרת לך לבצע את הפעולות היומיומיות במקום אחד מאורגן– יומן מטופלים, תיעוד טיפול ותכנון הטיפול הבא, מעקב אחר הרצף הטיפולי בקליניקה ותדירות התרגול בבית. ביומן המטופלים תוכלי לקבוע סוגי פגישות שונים כגון טיפול, אבחון או כל פעילות אחרת. 
    • מערכת תרגול מותאמת אישית- לא צריך יותר לעמול שעות עח הכנת דפי עבודה לתרגול בבית. בסוף כל טיפול, המערכת מציעה לך תרגילים עבור ההורים, בהתאם למטרות הטיפוליות עליהן את עובדת עם הילד. התרגולים קלילים, לוקחים 5 דקות בלבד לביצוע ומשתלבים ברוטינות של ההורים והילד. נותר לך רק לבחור ולשלוח את התרגול להורה והתרגול כבר מחכה לו באפליקצית talkon להורים. בזמן התרגול של ההורה והילד בבית, האפליקציה מקליטה את התרגול ומיד לאחר סיום התרגול, ההקלטה וחיווי על ביצוע התרגול, מופיעים אצלך במערכת. את יכולה לבחור להאזין להקלטה כדי לתת משוב להורה ולילד על ההתקדמות בבית ואף לעדכן את התוכנית הטיפולית בהתאם. 
    • שמירת מסמכים במקום אחד וכתיבת דוחות. דוחות דוחות ושוב דוחות. עבור על מאורע היום קלינאית התקשורת נדרשת לכתוב דוח, דוח סיכום, דוח אבחון, דוח מצב ועוד. המערכת מציעה פורמטים נוחים לכתיבת דוחות. בתוך הפורמטים מוצגים באופן אוטומטי סיכום התיעודים והתייחסות למטרות עליהן עבדתם. כל שנותר הוא לערוך את הדוח, לכתוב כמה מילות סיכום ולשלוח. 
    • שאלון הורים דיגיטלי- talkon מאפשרת שליחה של טופס דיגיטלי להורים, אשר נכנס באופן אוטומטי לדוח האבחון של הקלינאית. נגמרו הימים בהם צריך להעתיק קבצי PDF לתוך טפסי אבחון. כל הפרטים האישיים, ההתפתחותיים והרפואיים שההורים ממלאים כבר מחכים לך בדוח ולך נשאר לכתוב את התרשמותך מהילד לאחר העברת האבחון. 
    • מערכת התראות– יש לך אפשרות לקבל התראות על תרגולים/טיפולים או שאלון שמולא, הכל לפי התאמה אישית ולפי צרכייך. 
    • מערכת מעקב אחר תשלומים– תוכלי דרך המערכת לעקוב אחר התשלומים של המטופלים עבור השירותים השונים שאת מעניקה להם ולגלות בזמן במידה ותשלום לא התקבל.
    • מאחר והמרווחים בין טיפול לטיפול הם קצרים, רצינו לאפשר את מקסימום היעילות וזו הסיבה שכל הפונקציות הללו זמינות במחשב וגם במובייל
  • כיצד ניתן להשתמש במערכת במוסדות וארגונים

    מערכת talkon יעילה במיוחד עבור קליניקות פרטיות ומוסדות חינוך/בריאות. השימוש במערכת מאפשר לקלינאיות שעובדות בארגונכם התייעלות בזמן, עבודה מקצועית ומציאת המידע אודות המטופלים במקום אחד מרוכז. תוכלו לראשונה לאפשר להורי המטופלים שמקבלים מכם שירות, להמשיך ולתרגל בבית באופן יעיל ובכך תיצרו רצף טיפולי שיכניס סטנדרט חדש לארגון שלכם ויאיץ את השגת המטרות הטיפוליות. עם talkon תוכלו לצמצם את התורים ולאפשר ליותר ילדים אצ הטיפול המגיע להם.

    אם גם אתם רוצים ליצור סטנדרט חדש לארגון שלכם, ואתם מעוניינים לקבל פרטים נוספים הנוגעים ל- talkon לארגונים יש ליצור קשר באמצעות המייל- [email protected] או להשאיר לנו הודעה באתר ונשמח לחזור בהקדם.

  • כל מה שרציתם לשאול על אפליקציית ההורים

    למה כדאי שהתרגילים יבוצעו על ידי ההורים?

    אתם, ההורים, האנשים המשמעותיים ביותר בחייהם של הילדים שלכם. אתם נמצאים איתם במירב הזמן, אתם מכירים אותם הכי טוב והקשר הורה-ילד הוא בסיס משמעותי ללמידה. לכן מומלץ באפליקצית talkon לבצע את התרגול הורים וילדים, אך כשיש אנשים נוספים משמעותיים בחיי הילד, אפשר ורצוי לאפשר להם גם כן לתרגל עם הילד. 

    למה talkon היא אפליקציה המיועדת להורים ולא לילד?

    ישנן אפליקציות משחק לימודיות רבות עבור ילדים ואנו בטוחים שהן יכולות להועיל במקרים מסוימים. אך כאשר אנו שמים את תחום השפה והתקשורת על השולחן, המחקרים מראים באופן חד משמעי שהלמידה האולטימטיבית מתבצעת באינטראקציה אנושית וכמו שהוזכר קודם, הוכח שלמידה שמתבצעת באמצעות ההורים היא היעילה ביותר. לכן, פיתחנו ב talkon אפליקציה שמסייעת, לכם ההורים, לדעת למה ואיך לבצע תרגילים עם הילד בחיי היום יום, ללא צורך בשימוש במסך. 

    למה אני צריך להקליט את התרגול בבית?

    קלינאית התקשורת רואה את הילד פעם בשבוע, בקליניקה- מקום שהוא אינו הסביבה הטבעית של הילד. ההקלטות מאפשרות לקלינאית שמטפלת בילד שלכם לראות אותו בראיה יותר הוליסטית ושלמה. בלחיצת כפתור, היא מקבלת מידע אדיר על יכולותיו וקשייו של הילד שלכם. למה, אתם שואלים? כי ילדים בדרך כלל מרגישים יותר בנוח בבית שלהם, בסביבה הטבעית שלהם ומטבע הדברים, מדברים יותר וללא מחסומים. באופן זה הקלינאית יכולה לשמוע אותו, לא רק במפגש השבועי הקצר איתו, אלא גם בסיטואציות מגוונות בבית וכך להחליט החלטות קליניות באופן מדויק יותר. בנוסף, הקלינאית תוכל לדייק עבורכם את התרגול בבית ולהכווין אתכם כיצד לתרגל עם הילד. בכל שלב אתם יכולים לעצור את ההקלטה או למחוק אותה.

  • הורה - שימוש ראשון באפליקציה

    איזו התרגשות! בקרוב תוכלו לתרגל באפליקציית talkon! את השימוש הראשון תחוו בקליניקה, אצל הקלינאית המטפלת של הילד שלכם. באמצעות מערכת talkon לקלינאי, הקלינאית תשלח לכם הזמנה לשימוש במערכת. דרך המייל, תקבלו קישור להורדת האפליקציה (המייל נשלח מכתובת דוא"ל- [email protected], לעתים המייל נשלח אל הספאם. במידה ואינכם מוצאים אותו, מומלץ לחפש גם שם). לאחר ההורדה המשותפת של האפליקציה, תיכנסו אליה ותבצעו את התרגול הראשון שלכם, תראו איך נראה תרגול, איך מקליטים אותו וכיצד שולחים אותו לקלינאית בסיומו. מאחלים לכם הנאה וזמן איכות עם הילד שלכם. 

    אין לקלינאית שלכם talkon? תפנו אותה אלינו לפרטים נוספים.

  • פתרון בעיות טכניות - הורים

    לא התקבל מייל הקישור למערכת talkon?

    1. יש לבדוק בתיבת הדוא"ל הנכנס, הודעה מכתובת [email protected]. לעתים המייל נשלח לספאם, יש לוודא שלא הגיע לשם.
    2. במידה והמייל לא התקבל, יש לבקש מהקלינאית המטפלת שתשלח שוב הזמנה דרך המערכת קלינאית.
    3. יש לוודא כי הפרטים שהוזנו במערכת הקלינאית הינם נכונים. מומלץ לבדוק שוב את תקינות כתובת המייל ומספר הטלפון.

     בעת הורדת האפליקציה לא קיבלת קוד כניסה? 

    ראשית, יש לוודא שיש קליטת רשת. במידה וישנה רשת והקוד לא הגיע, ניתן לבקש שליחה מחודשת. אם הקוד עדיין לא מתקבל, יש לפנות לתמיכה. 

    בנוסף, יש לוודא כי הפרטים שהוזנו במערכת הקלינאית הינם נכונים. מומלץ לבדוק שוב את תקינות כתובת המייל ומספר הטלפון.

    נכנסת לאפליקציה ולא מופיעים תרגילים?

    קלינאית התקשורת טרם הזינה תרגילים. לאחר הטיפול התרגילים יוזנו ויופיעו באפליקצית ההורים. 

    לחצת על כפתור ההקלטה והשעון לא מתקדם? 

    בכניסה הראשונה לאפליקציה מופיעה שאלה האם ניתן אישור הקלטה לאפליקציה? ייתכן ולחצת על ביטול במקום אישור. 

    איך מאפשרים להקלטה לעבוד? באחת משתי הדרכים הבאות:

    1. ניתן לצאת מהאפליקציה, להיכנס מחדש, ללחוץ על ההקלטה ולאשר את בקשת האפליקציה להקליט. 
    2. לאשר את ההקלטה דרך ההגדרות של האפליקציה בפלאפון. הגדרות-אפליקצית talkon- אישור פתיחת מיקרופון בעת השימוש באפליקציה.

    מחקת בטעות את האפליקציה? 

    אפשר בקלות לחזור אליה, בחנות האפליקציות, דרך כניסת ההורה שנמצאת בתפריט (בגרסת המובייל)

    https://talkon.health/

    או באמצעות כניסה דרך המייל שנשלח אליך מכתובת [email protected] בעת הצטרפותך לשימוש באפליקציה. 

    לא מתקבלות התראות לתרגול ?

    יש ללחוץ על סימן הפעמון, מצד שמאל למעלה באפליקציה, לאפשר את קבלת התזכורות ולבחור באילו ימים ושעות התזכורות יתקבלו.

  • איך יוצרים איתנו קשר

    יש לכם שאלה או בקשה? משהו לא היה לגמרי מובן? תמיד ניתן לפנות אלינו במייל [email protected] או באמצעות הפייסבוק https://www.facebook.com/talkonIL וכמובן ניתן להשאיר פרטי קשר כאן באתר. אנחנו נדאג לחזור אליכם בהקדם ולסייע. 

  • אבטחת מידע
    אנו נוקטים זהירות רבה במסגרת הטמעתה ותחזוקתה של אבטחת השירות והאתר ואבטחת המידע האישי של משתמשינו. שירותינו, או חלקים מהם, מתארחים על גבי-   ,AWS- Amazon Web Service, המספקות תכונות אבטחה מתקדמות. talkon עושה שימוש בנהלים ומדיניות סטנדרטים בענף על מנת לוודא את בטיחות המידע האישי של משתמשיה ולמנוע שימוש בלתי-מורשה בכל מידע כאמור, לרבות פרוטוקולי שליחה מאובטחת והצפנת AES 256-bit. לקריאה נוספת אודות אבטחת המידע ופרטיות המשתמש, ניתן לקרוא במדיניות הפרטיות.  
  • הרשמה להדרכה על המערכת

    איזה כיף! נרשמתם למערכת talkon! מעוניינים בוובינר הדרכה של צוות talkon לשימוש במערכת? רוצים טיפים שיעזרו לכם איך להשתמש במערכת בצורה שתשפר את יעילות התהליך הטיפולי? השאירו פרטים ונחזור אליכם.

  • האם ניתן להשתמש במערכת talkon בנייד או בטאבלט?

    ודאי. מערכת talkon לקלינאית נמצאת בחנויות האפליקציות. חפשו talkon slp והתחילו לייעל את הזמן.

  • שלחתי שאלון/מסמך/הזמנה להורה להשתמש באפליקציה והוא לא קיבל את הקוד

    במקרה שהורה לא קיבל את הקוד, יש לבדוק: 1. שהמספר של ההורה שהוזן במערכת הינו המספר הנכון. 2. שההורה שמנסה לקבל קוד מוגדר כ'הורה 1' במערכת.

  • איך כדאי להקים מטופל חדש שיש לו אח/אחות בטיפולי ונמצאים במערכת?

    בזמן פתיחת מטופל חדש, אח/ות של מטופל קיים, יש לבחור 'הורה קיים' ומתוך רשימת ההורים לבחור את ההורה המתאים.

    בזמן הוספת מטופל, אח/ות של מטופל קיים, בוחרים הורים של מטופל קיים במקום הורה חדש
  • איך מכניסים מטופלים לרשימת המתנה?

    בלחיצה על לשונית 'מטופלים', תוכלי לשנות את סטטוס המטופל להמתנה/פעיל/לא פעיל

  • כיצד אני רואה את המטופלים הלא פעילים שלי ?

    בלחיצה על לשונית 'מטופלים', תוכלי לשנות את ברירת המחדל של הצפייה מצפייה במטופלים פעילים ל'כל המטופלים' או ל'לא פעילים'

  • היכן אני מוסיפה את הלוגו והחתימה שלי?

    באייקון הפרופיל, במסך למעלה משמאל, ניתן לפתוח את ההגדרות ושם להעלות חתימה ולוגו שישמרו במערכת.

  • כיצד אני מגבה את המידע מהמערכת?

    בכל מקום בו יש מסמך שיצרת יש אפשרות להדפסה. לאחר לחיצה על הדפסה, משנים 'יעד' ובמקום מדפסת בוחרים שמירה כ PDF.

  • איך מוסיפים תשלום חדש (שאינו אבחון/טיפול) לשורת התשלומים?

    בתיק המטופל, בלשונית תשלומים, יש לבחור 'תשלום חדש' ולבחור את התשלום הרצוי מתוך הרשימה. במידה ולא הוספת סוגי תשלומים נוספים במחירון, ניתן מחלון התשלום החדש להוסיף סוג תשלום.

  • כיצד מזמינים הורים לפורטל הורים?

    יש לשלוח להורים הזמנה לשימוש באפליקציה. זאת ניתן לבצע דרך תיק המטופל, באזור פרטים אישיים או דרך תיעוד טיפול. לאחר ביצוע ההזמנה ההורים יקבלו קישור לחנות האפליקציות אותה הם יצטרכו להוריד לסמארטפון שלהם. במידה ורוצים לשלוח תרגילים לטלפונים של שני ההורים, יש להזמין כל הורה בנפרד לשימוש באפליקציה.

    הזמנת הורים דרך פרטים אישיים
    הזמנת הורים דרך תיעוד הטיפול
  • כיצד ניתן לשלוח תרגילים להורים?

    לאחר שליחת הזמנה להורים לשימוש באפליקציה, ניתן לשלוח את התרגילים בזמן ביצוע תיעוד טיפול. בחלון תיעוד הטיפול, תוכלי לבחור לאילו מטרות תרצי לשלוח תרגיל. לאחר שתבחרי מטרה, יופיעו תרגילים למטרה זו, מתוכם תובלי לבחור תרגיל לשליחה להורים.

    בתוך תיעוד טיפול, בוחרים מטרות בתיבת התרגולים ולאחר מכן את התרגיל למטרה שנבחרה
  • היכן רואים את התרגילים שניתן לשלוח להורים ?

    את התרגילים הקיימים במערכת ניתן לראות ב: 1. מאגר המטרות- עבור כל מטרה לטווח קצר יופיעו התרגילים המשוייכים לה. 2. בתיעוד טיפול- באזור הנקרא 'תרגילים' יופיעו מטרות לטווח קצר, בבחירת מטרה יופיעו התרגילים המשוייכים לה.

    מאגר מטרות
    תיעוד טיפול>תרגילים
  • האם אני יכולה להוסיף מטרות משלי למערכת?

    בהחלט. בתוך חלון מאגר המטרות, יש כפתור פלוס מצד שמאל למעלה. בלחיצה עליו ניתן להוסיף מטרה. מטרה ניתן להוסיף לנושא מסוים, לבחור באיזה סדר ברשימת המטרות היא תופיע ולבחור האם היא מטרה לטווח ארוך או קצר.

    מטרות שאת מוסיפה יופיעו במערכת הפרטית שלך, עבור כל המטופלים שלך. למטפלים אחרים אין גישה למטרות שלך.

  • בחרתי במטרה ואני לא רואה אותה במטרות שניתן לשלוח עבורן תרגילים, מדוע?

    במקרה שמטרה לא מופיעה בתרגילים, המטרה היא מטרה לטווח ארוך. למטרות אלו אין תרגילים אך מתחתן יש מטרות לטווח קצר עם אפשרות לשליחת תרגילים. מטרות לטווח קצר שעדיין לא נוספו להן תרגילים, יופיעו באזור התרגילים, אך לא יהיו עבורן תרגילים. תוכלי להוסיף תרגילים משלך עבור מטרה ללא תרגילים.

  • האם ניתן לערוך את התיעודים?

    בודאי. את התיעודים ניתן לערוך מדשבורד המטופל. באזור התחתון של המסך יש את תיעודי הטיפולים הקודמים, אותם ניתן לערוך על ידי לחיצה על העיפרון. כמו כן, בלשונית 'תיעודי טיפולים' בלחיצה על שורת הטיפול, יפתח חלון התיעוד והוא יהיה ניתן לעריכה.

    דשבורד מטופל
    תיעודי טיפולים