פתרון בעיות טכניות – הורים

לא התקבל מייל הקישור למערכת talkon?

  1. יש לבדוק בתיבת הדוא"ל הנכנס, הודעה מכתובת [email protected]. לעתים המייל נשלח לספאם, יש לוודא שלא הגיע לשם.
  2. במידה והמייל לא התקבל, יש לבקש מהקלינאית המטפלת שתשלח שוב הזמנה דרך המערכת קלינאית.
  3. יש לוודא כי הפרטים שהוזנו במערכת הקלינאית הינם נכונים. מומלץ לבדוק שוב את תקינות כתובת המייל ומספר הטלפון.

 בעת הורדת האפליקציה לא קיבלת קוד כניסה? 

ראשית, יש לוודא שיש קליטת רשת. במידה וישנה רשת והקוד לא הגיע, ניתן לבקש שליחה מחודשת. אם הקוד עדיין לא מתקבל, יש לפנות לתמיכה. 

בנוסף, יש לוודא כי הפרטים שהוזנו במערכת הקלינאית הינם נכונים. מומלץ לבדוק שוב את תקינות כתובת המייל ומספר הטלפון.

נכנסת לאפליקציה ולא מופיעים תרגילים?

קלינאית התקשורת טרם הזינה תרגילים. לאחר הטיפול התרגילים יוזנו ויופיעו באפליקצית ההורים. 

לחצת על כפתור ההקלטה והשעון לא מתקדם? 

בכניסה הראשונה לאפליקציה מופיעה שאלה האם ניתן אישור הקלטה לאפליקציה? ייתכן ולחצת על ביטול במקום אישור. 

איך מאפשרים להקלטה לעבוד? באחת משתי הדרכים הבאות:

  1. ניתן לצאת מהאפליקציה, להיכנס מחדש, ללחוץ על ההקלטה ולאשר את בקשת האפליקציה להקליט. 
  2. לאשר את ההקלטה דרך ההגדרות של האפליקציה בפלאפון. הגדרות-אפליקצית talkon- אישור פתיחת מיקרופון בעת השימוש באפליקציה.

מחקת בטעות את האפליקציה? 

אפשר בקלות לחזור אליה, בחנות האפליקציות, דרך כניסת ההורה שנמצאת בתפריט (בגרסת המובייל)

https://talkon.health/

או באמצעות כניסה דרך המייל שנשלח אליך מכתובת [email protected] בעת הצטרפותך לשימוש באפליקציה. 

לא מתקבלות התראות לתרגול ?

יש ללחוץ על סימן הפעמון, מצד שמאל למעלה באפליקציה, לאפשר את קבלת התזכורות ולבחור באילו ימים ושעות התזכורות יתקבלו.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר.